Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022

Πήγα κι εγώ σήμερα κι ένιωσα και πάλι παιδί

Πριν από 23 χρόνια περίπου ήρθε στη ζωή μου η Ελληνορωμαϊκή πάλη με δάσκαλο τον Ιωάννη Θεοδωρόπουλο , εκεί απέκτησα μια δεύτερη οικογένεια εκεί έμαθα να παλεύω, να πατάω γερά στα πόδια μου,να αντέχω,να μην πονάω, να βάζω στόχους,έμαθα επίσης όταν πέφτω να σηκώνομαι ξανά και ξανά, να διαχειρίζομαι τις φοβίες μου κι ένα σωρό ακόμη αρετές που πρέπει να γράψω βιβλίο για να τις απαριθμήσω. Σημαντική ήταν η γνωριμία μου με τον συναθλητή μου τότε Papanikolaou Charalampos ένα παιδί με ευγενική ψυχή και με στόφα πρωταθλητή. 23 χρόνια μετά ο Χάρης είναι πλέον δάσκαλος και μεταλαμπαδεύει όλη αυτή τη γνώση. Χάρη, συνέχισε το έργο που ξεκίνησε ο δάσκαλος και βγάλε κι εσύ με την σειρά σου καλούς ανθρώπους. Πήγα κι εγώ σήμερα κι ένιωσα και πάλι παιδί. Παύλος Μπερμπερίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: